Friday, January 14, 2011

Big Thanks to Dai-lo ALY!

Great stuff!

Thanks Aly so much for this!
We really love it.

Actually many guys around there wondering who is Dai-lo ALY..
well....
Aly is a great guy, he helped and shared alot with us!
He supporting us very much, even we don't even really meet in face.
more about him? Please check his interviewed by others.

The interview from hyperbeast, about his collection with Knowledge


Cool interview and stuffs!

and more!


Aly made this at 2009 summer, as part of the collection of Originals by Originals with Adidas.
This is one of the best new design Adidas! (But I am too late to find this.....)

Yeah. 
please take a look at this.
An interesting interview with Aly from la local web magazine.


ALYASHA OWERKA-MOORE 美國潮流人看香港


──你認為音樂與時裝可否分割?
A: 理論上,可以;但實質上,不可能!你喜歡什麼類型的音樂,你會自自然
然地跟著那一個方向走,例如你喜歡Rock,你會穿著一些窄窄的褲子和衣
服;你喜歡Hip-Hop,你又會穿著一些比較闊身的衣物,只要你喜歡那一類
型 、你會很留意那類型的東西,自自然然會跟隨那一方面的潮流去打扮自
己 ,那是你的個人風格。當然你可以穿睡衣聽Hip-Hop,但基本上都不會
是這樣的,哈哈!

──你認為香港是一個什麼的地方及有什麼改善的提議?
A: 我很喜歡香港,每位朋友都知道我有三個可以稱為家的地方:紐約、聖地牙
哥及香港,如果我有很多錢的話,我會帶同我的家人到香港定居。因為香港
很有效率和方便,隨時隨地亦可做一些我想做的事;還有我喜歡香港的女性,
我的前女朋友亦是香港人。我認為香港的流行音樂勢力很大,Hip-Hop的音樂
勢力亦愈來愈大,但香港搖滾的音樂勢力相對較弱。其實香港一直都有一些
優秀的樂隊出現,可能因為太少的媒體去報導他們,令到搖滾音樂在香港一
直未能普及,北京、上海等地的水準之高已經將香港遠遠拋離,我相信香港
有很多出色的樂手,所以我希望香港將來能夠多一點關於Rock的事情如:
酒吧、樂隊、專門店等出現。
*quoted at http://www.mindneon.com/?p=2242

I love this interview!
Aly brings music in the fashion interview!!
SICK!

Please take a look aboves and visit http://www.stack-aly.com/ (bookmark it as well)
You will have great time.
Big Thanks Dai-Lo Aly again.
Thank you very much.

No comments:

Post a Comment